Långhelg =)

2009-09-28 @ 10:31:02
Jag skulle ha jobbat i helgen... men annat blev det  =)
Eftersom Magnus inte kunde jobba förra veckan pga ett brutet revben så var hela familjen ledig på fredagen (barnen hade lov från skolan). Vi planerade att åka ut till Lillängen en kortis för att koppla av en stund. Ut på torsdag eftermiddag och hem fredag eftermiddag var planen. Då skulle vi hinna hem och hämta Olivia och jag kunde jobba helgen som planerat.
Men...
... på torsdag eftermiddag fick jag reda på att helg-jobbet var inställt. Snabb omplanering blev till att vi hämtade upp Isak (Mateos bästis) och Olivia redan på torsdagen och begav oss till Lillängen med en full bil och ett glatt humör över att kortisen blev till en långhelg!  =)
Det blev mycket frisk luft, besök i världens bästa lekpark och en hel del trattkantareller. Några filmer hann vi se också.

Det har varit ganska hektiskt senaste tiden i och med att jag inte varit ledig på helgerna. Jag har nog insett att helgjobb är kul och bra, men inte flera helger i rad. Man behöver få sovmorgon ibland och kunna vara ledig också   ;)

Nu har jag betalat räkningarna och ska efter denna lilla paus gå över till att läsa, läsa, läsa och kanske läsa lite också  =)

Bilderna är från lekparken i Sala, när en lycklig Isidor sitter i vår traktor och Mateo som plockar äpplen från sitt träd  =)

Ha en bra dag alla!
/ E.

Kommentarer



Designen:
- Jag har fått hjälp av denna tjej med min design.

Reklam & Övrigt:
- Reklam/spam undanbedes, och jag hoppas att ni respekterar detta.
- Blir jätteglad för kommentarer.
- Var snäll och kommentera inte anonymt, då kan jag inte svara dig direkt. Som URL-adress fungerar din bilddagboksadress.
- Tänk på att ingen är anonym - jag kan se din IP-adress.
- Elaka kommentarer kan du hålla för dig själv!


Namn:


E-mail: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig:

Trackback



RSS 2.0