Nu drar det ihop sig =)

2009-08-31 @ 17:41:38
Jaha, termin fyra alltså. Arbetsrätt till att börja med. Det blir spännande.

Det har varit en lång sommar med först några veckors skön ledighet. Vi spenderade ju nästan hela denna tid på Lillängen (sommarstället). Sen har jag jobbat på mitt roliga hektiska stimulerande jobb i sex veckor. En vecka var jag ju som sagt på scoutläger med Mateo och Estelle också. När jag har varit ledig har Magnus jobbat och tvärtom, hehe, men vi har passat på att göra roliga saker på helgerna, till exempel åkte vi till Astrid Lindgrens värld hela familjen en helg   =)

Men nu är det dags att hoppa in i vardagslunken med skola, dagis och jobb. Alla fritidsaktiviteter drar igång nu också. Scouter, judo, ridning, dans/friidrott (beror på vad den unga damen bestämmer sig för) och eventuellt piano och gitarr också.

Igår bar det iväg till gärdet i Sthlm för Tjejmilen och Lilla tjejmilen!
Estelle startade sina 1,5 km klockan 10.10 och gick i mål 8.38 minuter senare!! Plats 25 av 72 startande i hennes åldersklass. Hon är så duktig  =)
Jag startade 12.20 och kom i mål 59.50 minuter senare... det var nära ögat! Men jag är nöjd och det var kul. Första kilometern gick det inte fort! Det var gångfart emellanåt. Så mycket folk! Nästa år får man satsa på att komma i startgrupp 2, så går det nog bättre att springa i den fart man vill.
Men vilken stämning det var! Jätteroligt!

Ett par foton nedan, men fler foton kommer när jag har mer tid, nu är det judo-dags!  =)




Kommentarer



Designen:
- Jag har fått hjälp av denna tjej med min design.

Reklam & Övrigt:
- Reklam/spam undanbedes, och jag hoppas att ni respekterar detta.
- Blir jätteglad för kommentarer.
- Var snäll och kommentera inte anonymt, då kan jag inte svara dig direkt. Som URL-adress fungerar din bilddagboksadress.
- Tänk på att ingen är anonym - jag kan se din IP-adress.
- Elaka kommentarer kan du hålla för dig själv!


Namn:


E-mail: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig:

Trackback



RSS 2.0