Hjälten, hehehe =)

2009-11-19 @ 14:09:49
http://www.tackfilm.se/?id=1258635536166RA86

Kommentarer
Monica

Hej!

Ville bara säga att det du skrev på Friendships gästbok var fint och kommer att göra Liv till en glad liten tjej!!

Att sprida lite glädje och visa andra att dom betyder något och är viktiga, kan vara så värdefullt och göra så stor skillnad!

Ville bara att du ska veta att det du skrev värmer! :)

Kram Liv´s mamma Monica


Datum: 2009-11-19 Tid: 14:09:49
Erika

Hej Monica! Tack för de fina orden.

Min dotter Estelle har spelat Liv idag för TV-inspelningen. Hon levde sig in i rollen och försökte leva sig in i hur det var för Liv, vilket gjorde att hon verkligen beundrar hennes mod ännu mera. Idag ska hon berätta för sin klass om Livs historia.

En rolig sak i det hela är att Estelle är kamratstödjare genom Friends i sin skola =)

Ha det bäst och hälsa Liv!

Lycka till på måndag.

Kram / Erika.


Datum: 2009-11-19 Tid: 14:09:49
Cicki Holmström

Hallåååå! väntar på uppdateringar på bloggen.... Kollar varje dag och ser bara hjälten....


Blogg: http://[email protected]
Datum: 2009-11-19 Tid: 14:09:49



Designen:
- Jag har fått hjälp av denna tjej med min design.

Reklam & Övrigt:
- Reklam/spam undanbedes, och jag hoppas att ni respekterar detta.
- Blir jätteglad för kommentarer.
- Var snäll och kommentera inte anonymt, då kan jag inte svara dig direkt. Som URL-adress fungerar din bilddagboksadress.
- Tänk på att ingen är anonym - jag kan se din IP-adress.
- Elaka kommentarer kan du hålla för dig själv!


Namn:


E-mail: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig:

Trackback



RSS 2.0