Hur ska jag lära mig det här?

2009-11-15 @ 16:39:17
Nu sitter jag och nöter min årsredovisningsbok... Det är svårt det här tycker jag. Ja, räkningen är inte svår, men det svåra är att veta vad som ska vara var och vad alla begrepp står för. Fasiken, jag vet inte hur det ska gå med tentorna... men det löser sig väl.

Det finns en jättebra studieplan men det är svårt att hänga med i det tempot som den kräver tycker jag.
Det känns som att man borde ha läst lite ekonomi på gymnasiet för att hinna med i
det tempo föreläsarna drar på i. Gnäll gnäll.
Sorry!

Igår var vi i Örebro på bokmässan  =)
Mateos tipspromenader (som han gjorde i ordning när han praoade) hittade vi inte, så vi frågade Sara som hade hand om "barn-tornet". Nej, hon svarade förfärat att de hade hon glömt! Hm, inte så kul. Mateo hade sett fram emot att se "frukten av sitt arbete".
Jaja, då har Maria frågor klara till nästa år.
Vi hade Gunilla (svärmor) med oss och det blev en trevlig dag med fylld med böcker, böcker, böcker, författare, goda vänner/släktingar osv.

Jag har inte berättat om vårt möte med dinosaurierna!! Mamsen köpte biljetter till "Walking with dinosaurs" till oss alla i födelsedagspresent! Så vi styrde vår kosa till Globen för att inta våra väldigt bra platser och se dessa stora skräcködlor på nära håll  =)
Behöver jag säga att det var skithäftigt??
De var verkligen verklighetstrogna och såg levande ut. Isidor var jätterädd innan det drog igång, men sen satt han helt fascinerad med stora ögon. Kolla bilderna nedan! Den sista bilden är på min fina mor, som förövrigt har hela sitt barnasinne kvar  ;)

Nu måste jag fortsätta med boken innan det är dags att laga middag om någon timme. Biff och potatisgratäng blir det idag  =)
Mycket vitlök för att mota bort förkylningar!

Ha en skön kväll!
/ E.



Kommentarer



Designen:
- Jag har fått hjälp av denna tjej med min design.

Reklam & Övrigt:
- Reklam/spam undanbedes, och jag hoppas att ni respekterar detta.
- Blir jätteglad för kommentarer.
- Var snäll och kommentera inte anonymt, då kan jag inte svara dig direkt. Som URL-adress fungerar din bilddagboksadress.
- Tänk på att ingen är anonym - jag kan se din IP-adress.
- Elaka kommentarer kan du hålla för dig själv!


Namn:


E-mail: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig:

Trackback



RSS 2.0