Jobba jobba jooooobba

2009-07-27 @ 19:26:53
Inte bra, eller jättebra? Jag har inte bloggat på hela sommaren  =)
Antingen semestrat eller jobbat hela tiden. Hittills har sommaren varit fylld av Magnus, Mateo, Estelle, Isidor, Trixa, marsvin, Lillängen, Olivia, sol, bad, bad, bad, trädkojsnickeri, goda vänner, fest, Tobias, Alicia, Eric, Marc, mamma, Krister, Åsa, bad, bad, jobb, jobb, Astrid Lindgrens värld, jobb, jobb, osv.

Igår var vi på bio. Ice Age med 3D-brillorna på  ;)

På måndag åker vi (Mateo, Estelle och jag) till Skräddartorp på scoutläger. Jag undrar lite vad jag gett mig in på... bo i militärtält med en drös scouter... i 6 dagar. Jaja, jag får väl sova ikapp sen  =)

Bilder från bio och jobbet.
   

Kommentarer



Designen:
- Jag har fått hjälp av denna tjej med min design.

Reklam & Övrigt:
- Reklam/spam undanbedes, och jag hoppas att ni respekterar detta.
- Blir jätteglad för kommentarer.
- Var snäll och kommentera inte anonymt, då kan jag inte svara dig direkt. Som URL-adress fungerar din bilddagboksadress.
- Tänk på att ingen är anonym - jag kan se din IP-adress.
- Elaka kommentarer kan du hålla för dig själv!


Namn:


E-mail: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig:

Trackback



RSS 2.0