Mhm...

2009-08-20 @ 21:06:43
Jaha, nu har jag svaret på vad scoutlägret lämnade efter sig.
En massa härliga minne och skratt + ett ryggskott..
Inte bästa uppladdningen för tjejmilen kanske, hehe, men det löser sig. Som jag tydligen brukar säga  ;)  Men det gör oftast det, löser sig. Nu är böckerna inhandlade till Arbetsrätten som börjar den 1/9. Det ska bli spännande!
Ujujuj, det är spännande i damernas höjdhopp... kollar det samtidigt.
Blanka Vlasic klarade just 2.04... puh!

Vi ses och hörs!
/ E.

Kommentarer



Designen:
- Jag har fått hjälp av denna tjej med min design.

Reklam & Övrigt:
- Reklam/spam undanbedes, och jag hoppas att ni respekterar detta.
- Blir jätteglad för kommentarer.
- Var snäll och kommentera inte anonymt, då kan jag inte svara dig direkt. Som URL-adress fungerar din bilddagboksadress.
- Tänk på att ingen är anonym - jag kan se din IP-adress.
- Elaka kommentarer kan du hålla för dig själv!


Namn:


E-mail: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig:

Trackback



RSS 2.0