Trevlig kväll :)

2009-10-30 @ 22:47:41
Idag skrev jag min första 15-poängstenta. Jag har varit nervös, men det gick bra :) När jag tentat klart åkte jag förbi dagis och hämtade Isidor för att sen sluta upp med Estelle, Mateo och resten av fritids på badet. Jätteskönt och avslappnande avslut på en hektisk vecka! Kvällen skulle vi spendera hemma hos Katarina medan Estelle var på ridskolans myskväll, men när vi kom till bygdegården så var det mörkt och tomt... Myskvällen vår inställd fick vi veta när vi åkte till ridskolan för att fråga. Ingen hade meddelat de som anmält sig dock! Estelle mäkta besviken. Det blev mys hemma hos Katarina för hela familjen istället :-) Nu sover tre nöjda barn i bilen och snart jag också, hehe! / E.

Kommentarer



Designen:
- Jag har fått hjälp av denna tjej med min design.

Reklam & Övrigt:
- Reklam/spam undanbedes, och jag hoppas att ni respekterar detta.
- Blir jätteglad för kommentarer.
- Var snäll och kommentera inte anonymt, då kan jag inte svara dig direkt. Som URL-adress fungerar din bilddagboksadress.
- Tänk på att ingen är anonym - jag kan se din IP-adress.
- Elaka kommentarer kan du hålla för dig själv!


Namn:


E-mail: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig:

Trackback



RSS 2.0